Bloggkrig i sandlådan

Ungefär såhär kan det se ut !
Varför kan jag gå vidare...

Jag kan vara nöjd och sluta se allting svart
Glädjas åt det lilla och komma ingen vart
 Men nu så har det fastat något där inom mig
Drömmer ja på riktigt eller kan det va en tjej                                                                  
Fattar inte riktigt att Gosdoktorn är kär
Kämpar för att stanna, så underbart det är

Varför inte se det från den ljusa sidan?
Kan jag, visst fan kan du !

Tror och hoppas för er där ute
Det tar ett tag att mogna
till dess

Kriga i sandlådan men skräm inte barnen


Kommentarer
Postat av: Mr S

inte är det väl så att gosdoktorn blivit sämre på att uppdatera?.:/ är så förbannat underhållande läsning så keep up the good work!:D

2009-04-06 @ 15:53:50
Postat av: Jenny

Har för mig att det är nån som fyller år idag? 30 år? Ett stort grattis isf!

2009-04-11 @ 10:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0