The story of Gosdoktorn part 2

Ja det började alltstå i kvinnofattiga Pajala och efter gymnasiet så flyttade jag till Oslo... Det var skillnad det. Fast jag jobbade ju bara =) Man tjänade bra och ifall vädret var tråkigt så kunde man tex ta ett flyg till Thailand. Nåväl efter nästan ett år så blev jag less. Flyttade till pajala en sväng och började arbeta på en blombutik.

I denn branch kände jag mig mer utsatt än vid striptease. Det var inte direkt tjejerna som ibland kändes obehagliga. nej nej här är tjejerna bra och det flesta killa som tjejer fast med skäggstubb och en hemsk iver att få presentera sig. Som fd Pajala bo var jag ju givetvis inte direkt osäker. Jag undvek bara kurser där bögtätheten var stor.s

Efter den korta karriären som halvflorist =) så började jag som lärling till trädgårdsmästare.. Ja, ibland så ville jag gräva ner vissa när man stått en hel dag i ett fuktigt växthus med gurkor som sällskap. 4 månader orkade jag, sen blev det universitet. Det var där den riktige Gosdoktorn började utvecklas.


Fast namnet Gosdoktorn hittade jag på när jag skulle göra en användare på nightlife. Sen blev det ett pokernamn som jag gick ganska långt med. Många skrattar men jag tar det, jag är ju trots allt Gosdoktor ibland.


Gosa på nu i vårsolen och glöm inte p medicin om ni är allergiska mot pollen. Skydda er även med glasögon från solsting och hastighetskameror. Dom är ju bara för mycket ibland.


Kommentarer
Postat av: L

http://www.youtube.com/watch?v=meZqM8K9Hmo

Love you

2009-05-07 @ 22:21:18
URL: http://litenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0