Gosdoktor på radio

Tråkigt att en god vän till mig fick böter pga saknad främre regskylt. Ännu tråkigare är ju att vissa av våra lagväktare ska vara så in i helvetes otrevliga i telefon och påstå att jag bär ansvar över fordonet. Snackar givetvis om Polisen. Fordonet var ej heller mitt, och lagligt.

Tyvärr så är denna polis en aning olagligare än min kompis var.... Att köra med en bil registrerad på ett företag, tanka från samma företag och i deklarationen påstå att hon pendlat med eget fordon till jobbet för att kunna lura sin egen arbetsgivare på skatteavdrag. Det skulle jag kalla olagligt och oetiskt iallafall om man har den attityden och det yrket.

Bi-turbo, fyrhjulsdrift och some skills.. Då är det svårt att avgöra vem som kör. För inte fan törs väl en medborgare när det finns så många olagliga poliser. För vem fan törs stanna om det blinkar blått när kriminella får framföra polisbil.

Gosdoktorn drar inte alla över samma kant tänder bara inte på uniformer eller kaxiga snutar.

 

Å du din jävel i VR6:an, raca inte om du inte har nog med motor. Ett försök hade ju räckt, varför förlora 4 ggr till och sedan se sur ut. Sånt hade kunnat sluta illa efter rätt skogsväg. Antingen hade du kört åt helvete med din lilla skorv eller fått gå hem utan skor.

Bifogar en liten film där vi ser hur utrustningsöverlastade volvos kör trafikfarligt..



http://www.youtube.com/watch?v=FOhVij6d0xw


Intresserad av en  Svart Audi avant  A6 bi-turbo sline. Kolla blocket, min är tillsalu =)


Kommentarer
Postat av: Ernst-Kirstigen

Ja man brukar ju säga att tredje gången gilt men 4gånger då måste man nog vara en ruskigt dålig förlorare..Mvh/A

2009-10-03 @ 01:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0