Håll i hatten Kalle !

Vilken hektisk dag!

Vaknade en aning sent och fick stressa iväg för att inte missa min anställningsintervju. Väl framme och 3 minuter sen upptäckte jag att jag glömt något. Examensbevis, meritförteckning, mobiltelefon och något annat som jag ännu inte kommit på hade jag ju givetvis lämnat på biltaket...

Det hela slutade ganska bra. Nästa vecka kommer beskedet och beslutet tas och kungafamiljen kanske får en ny granne.. Tydligen är Silvia rätt på, men det fixar vi med en karta kamagra åt Carl. Tror det skulle bespara en hel del skattebetalares pengar. Ett stort leende slätar ju ut en hel del rynkor.

- Blir vi grannar Silvia så behöver du inga fler lyft, däremot kanske döttrarna skulle kunna få varsin hylla.
Då börjar vi snacka mansion och vissa likheter med Heffner har ju ändå vår kung.

Nåväl vi får väl se. Nu blir det Bastu hos en vän som faktiskt heter Sven och en bra film därefter.


För en projektor i sovrummet, en prinsessa i sängen och rikskrim i skogen,,, vilket upplägg för rollspel, hmm.
Kanske skaffar mig en sån där krona som prinsar har.

Älgjakten har börjat




Har inget emot kungafamiljen, funderar bara lite allmänt.
Go natt på er //Gosdoktorn



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kungen får konkurrens under älgjakten.

2009-09-26 @ 02:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0