Dömd i förväg, blev vän i efterhand

Ja, bloggen har legat nere en liten stund, men nu börjar skrivkrampen lätta. Tittar ut och ser löven falla, sommarminnen om bikinis, kort kort och andra trevliga saker man fastar i tynas bort i takt med löven som sakta dalar från björkarna.

Det har blivit en del fest och gick visst vilt till men nu slutade det inte med misshandel eller anmälningar och andra tråkiga incidenter.

Denna gång dök nämligen okända personer från Kalix upp och störde festfriden. 1 av dessa var en känd profil med omtalat rykte.

Vissa började spela baseboll med och fäktades med teleskop ...... nåväl. Själv har jag inget minne av hela händelsen, svaga, svaga minnesluckor på sin höjd.

När jag på morgonen öppnade mina ögon tänkte jag, - Fan, va mysig cell, men cell var det ju inte. Jag låg nerbäddad i en soffa hos en vän till mig.

Sen har det vart allt från varma handukar till olja och billackering till att slutligen nog träffat ett par nya vänner. Bra sådana faktisk.

Å än en gång, så har allmänhetens elaka ryktesspridning visat sig vara helt fel.  Etterfjord, kalix egna Bingo "utan kamera och mörkare hår" visade sig faktiskt vara en jävligt reko kille. Lika så hans vapendragare Erik som även han är singel-

Erik är ju lite blygare men nu är läget sådant att det är slut smyget, Nu Vädjar Gosdoktorn till lokala förmågor och även andra damer att passa på.

Tjejer !!!

Dessa killar är trevliga och givetvis har ni möjlighet att få kontakt med dem. bara maila. För tillfället så trimmas dom med skills och andra livsnyttiga kunskaper.


Lovade även att skriva in en hälsning till GOB. Utan Falk är ni chanslösa =P

To be continued:


http://www.youtube.com/watch?v=qYkn3UdGT7U&feature=related


Kommentarer
Postat av: H

Va kul att du började skriva igen snygging ;)

2009-09-22 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0